Innbyggerne i Tromsø skal ikke lenger betale for naboens avfall
En rekke tiltak innføres for å gjøre avfallshåndteringen mer effektiv, stimulere til bedre kildesortering og gi lavere kostnader til forbrukere flest i kommunen.
Det kan være ulike årsaker til at avfallet ditt ikke har blitt tømt på din tømmedag. Dårlig vær, trafikale problemer og annet kan føre til at innsamlingen må utsettes til senere på dagen eller neste dag. Hvis avfallet ditt ikke er blitt hentet husk å la dunken stå ute til den er tømt – kanskje renovasjonsbilen er rett rundt hjørnet!
Om alle andre i din gate har fått tømt dunken og du står igjen med full dunk, har vi dessverre glemt deg! Da kan du ta kontakt med med din renovatør på telefonnummeret du finner i toppen av denne siden. Ta kontakt med Remiks om du ikke får kontakt med din renovatør.
Plasser dunken en god meter inn fra veien på din tomt. Dunken skal ikke stå på veien – dette gjelder uansett sesong, men er ekstra viktig om vinteren med tanke på snørydding.
KUNDESERVICE TLF: 776 01 900
E-POST: post@remiks.no
ADRESSE: Ringvegen 180, 9018 Tromsø
KUNDESERVICE PRIVAT:
mandag-fredag 09.00-11.00
ORDREKONTOR BEDRIFT:
mandag-fredag 08.00-15.00
En rekke tiltak innføres for å gjøre avfallshåndteringen mer effektiv, stimulere til bedre kildesortering og gi lavere kostnader til forbrukere flest i kommunen.
En rekke tiltak innføres for å gjøre avfallshåndteringen mer effektiv, stimulere til bedre kildesortering og gi lavere kostnader til forbrukere flest i kommunen.
En rekke tiltak innføres for å gjøre avfallshåndteringen mer effektiv, stimulere til bedre kildesortering og gi lavere kostnader til forbrukere flest i kommunen.
En rekke tiltak innføres for å gjøre avfallshåndteringen mer effektiv, stimulere til bedre kildesortering og gi lavere kostnader til forbrukere flest i kommunen.